2012/08/08

ESTA Expiration Warnin

こんなメールが来ました。

---------
ATTENTION! The travel authorization submitted on September 5, 2010 via ESTA will expire within the next 30 days.  It is not possible to extend or renew a current ESTA.  You will need to apply for a new ESTA.  Please reapply at https://esta.cbp.dhs.gov
if travel to the United States is intended in the near future.  If there are 30 or more days left on the old authorization you will receive a warning message during the application and be asked if you wish to proceed.
---------------
アメリカのESTAの期限が切れるとのこと。
あまりにもあっさりしたメールで、なんか迷惑メールかと思ってしまいましたわ(笑

結局、使わずに終わってしまいそうです。。。
これは、ギリギリ無料の期間に取ったので良かったのですが、
次からは有料だったよねー。

0 件のコメント:

コメントを投稿